office@amm.co.me +382 67 933 000

INFOFEST 2018 – AMM i PKCG organizatori panela pod nazivom “Digitalna ekonomija: Sad ili odmah?”, hotel Avala, Budva, 5.10. u 12:00h

Odbor za digitalnu transformaciju Asocijacije menadžera Crne Gore i Odbor za ICT Privredne komore Crne Gore organizuju panel pod nazivom “DIGITALNA EKONOMIJA: Sad ili odmah?”  Panel će biti održan u petak, 05. oktobra u okviru programskih sadržaja Međunarodnog festivala informatičkih dostignuća INFOFEST 2018, u Budvi, u Kongresnoj Sali hotela Avala. Početak panela je u 12.00 h, a predviđeno trajanje je 90 minuta.

Panelisti su eksperti oblasti od značaja za digitalnu transformaciju, odnosno digitalnu ekonomiju:

  • Dr Vujica Lazović, profesor na Ekonomskom fakultetu i ambasador Crne Gore u Sloveniji, bivši ministar za informaciono društvo i telekomunikacije i autor knjige Digitalna ekonomija;
  • Vladimir Lučić (CEO MTEL),  čovjek čija je pokretačka energija ubrzala digitalnu eru MTEL-a, posvećen digitalnoj transformaciji našeg društva u cjelini;
  • Radoje Cerović (poslovni konsultant, stručnjak za psihologiju komunikacije, klinički psiholog) i ekspert koji će pokušati da nam približi razloge crnogorskog tradicionalizma i sporijeg prihvatanja digitalnih promjena i
  • Dejan Abazović (Državni sekretar u MJU), čovjek širokog spektra znanja iz oblasti digitalne transformacije koji će nam sa pozicije funkcionera državne uprave približiti planove za digitalnu budućnost.

Digitalna ekonomija – sad ili odmah. Dilema bez dileme i imperativ digitalne sadašnjosti i budućnosti. Panel koji organizuju Odbor za digitalnu transformaciju AMM-a i Odbor za ICT Privredne komore Crne Gore ima za cilj da potvrdi ili ospori ovu konstataciju. Panelisti su istaknuti učesnici informatičke evolucije u Crnoj Gori i dokazani profesionalci iz oblasti od značaja za digitalnu ekonomiju – državne uprave, univerziteta i ICT sektora.

Posebno važan segment digitalne transformacije je digitalna ekonomija, odnosno digitalno poslovanje kompanija. Digitalizacijom preduzeća povećava se njihova efikasnost, produktivnost i profit kao konačni cilj poslovanja.

Da li smo spremni da zakoračimo putem digitalne ekonomije i zašto još uvijek nismo, da li ćemo uhvatiti “poslednji vagon” na ovom putu? Da li smijemo oklijevati ili se uključiti SAD ii ODMAH. Cilj panela je da istakne sve razvojne i sociološke aspekte koji nas ubrzavaju ili sputavaju na putu ka digitalnoj ekonomiji i stimuliše učesnike da aktivno promovišu aksiom njene neporečivosti i neophodnosti. Ili da ga ospore.