Sadržaj
U saradnji sa PwC Akademijom za članove Asocijacije organizujemo seriju besplatnih predavanja i radionica.
Četvrto u seriji predavanja je na temu “Upravljanje vremenom” i biće održano 24.12.2015. u prostoru Uprave za kadrove Crne Gore, u multimedijalnoj sali, sa početkom u 11h.
Obuka je namijenjena zaposlenima svih profila koji žele da unaprijede način organizovanja radnih aktivnosti u okviru zadatih rokova i nauče kako da:
- Organizuju svoje radne aktivnosti tako da ne moraju da pomjeraju zadate rokove
- Definišu prioritete u okviru ključnih oblasti u kojima se očekuju rezultati (KRA)
- Unaprijede produktivnost i poboljšaju rezultate u odnosu na ključne pokazatelje poslovanja (KPI)
- Kažu NE svim zahtjevima koji nijesu na njihovoj listi prioriteta
- Izbjegnu preopterećenost poslom
- Sastave spisak obaveza koji će im omogućiti da efikasno izvršavaju svoje radne zadatke
- Uspostave što bolju ravnotežu između poslovnih i privatnih obaveza
Prijavljivanje na office@amm.co.me, najkasnije do 21. decembra.
Detalji
Datum: 07/12/2015
Tagovi: Prethodni događaji